Reviews
Reviews van onze klanten
Bekijk hier de reviews van onze klanten.
“Om onze camping een nieuwe boost te geven, waren wij op zoek naar een nieuw character voor op ons park. De naam en het idee waren er al, maar nu de uitvoering nog. Op aanrader van een kennis zijn wij bij Kids Marketeers terechtgekomen. Na een fijn gesprek bij ons op de camping, waren wij er dan ook zeer zeker van dat zij dit project tot een supermooi resultaat konden brengen. En zoals je kunt zien zijn wij supertrots op Mel de Ram, want wat is het een tof character en mascottepak geworden! De kinderen van de camping hangen allemaal om hem heen, ze kunnen niet wachten tot wij een knuffel van hem gaan laten maken. Wat wij overigens binnenkort als nieuw project willen starten bij Kids Marketeers. Dit allemaal door de zeer vlotte en krachtige communicatie van dit bedrijf.”

“We waren op zoek naar een character voor onze zwemlessen. Daarvoor kwamen we al snel bij Kids Marketeers terecht, omdat ze veel ervaring in hebben in character design. Samen met hen kwamen we uit bij een bever, die de naam Billy Bever kreeg. Om Billy nog meer tot leven te laten komen, hoorde er natuurlijk een mascottepak bij! Het pak kwam ruim op tijd binnen. We werden goed op de hoogte gehouden. Kids Marketeers is altijd erg snel in hun reacties, wat fijn samenwerken is. De kinderen reageren erg enthousiast op Billy. Ze willen hem altijd graag gedag zeggen, knuffelen of met hem op de foto. Een mascottepak zorgt echt voor het totaalplaatje.”

“Via via kwam het Spaarne Gasthuis bij Kids Marketeers terecht en al snel ontstond het idee om een mascotte te ontwikkelen om aan het Vrouw & Kind centrum te koppelen. Ik kan niet anders zeggen dat Kids Marketeers dit met veel enthousiasme heeft opgepakt en dat dit al snel resulteerde in de mascotte, knuffel en tuttel. Tot op de dag van vandaag hebben we die 🙂 Wat betreft de mascotte: die heeft door de coronatijd amper wat te doen gehad, maar deze wordt zeker nu weer ingezet bij feestelijkheden in het Vrouw & Kind centrum.”

“We hadden bij Sportbedrijf Arnhem verouderde mascottes die niet meer van deze tijd waren. Tijd voor vernieuwing en een echt mascottepak! Bij veel zwembaden en attractieparken is een mascotte aanwezig, alleen bij ons nog niet. Door het meedenken in het proces, de ruime ervaring, het maatwerk en de uitgebreide mogelijkheden op het gebied van merchandise hebben we voor Kids Marketeers gekozen. Het proces is goed verlopen; de illustraties zijn naar onze wensen opgesteld, waarin door Kids Marketeers goed werd meegedacht. Tussentijds werden we netjes op de hoogte gehouden van alle vorderingen. Daarom heeft Kids Marketeers niet alleen het mascotteproces voor ons opgepakt, maar ook het ontwerp en de productie van rugzakken, handdoeken en een volledig signingproject. Het eindresultaat mag er wezen; Bobby de Bever is echt een knuffelmascotte! Hij is benaderbaar, lekker zacht en kinderen en ouders vinden hem geweldig. Er worden dan ook veel foto’s gemaakt als Bobby ten tonele komt.”

“Het proces rondom de aanvraag van een nieuwe mascottepak bij Kids Marketeers is ontzettend eenvoudig. Na offrering volgt een effectief proces met ontwerpen van onze Nola waarin meegedacht en geschakeld wordt op detailniveau. Onze eigen wensen zijn goed verwerkt in het ontwerp en het heeft geresulteerd in een prachtig mascottepak waarmee we hopen kinderen te kunnen enthousiasmeren en inspireren. Communicatie met Kids Marketeers is zoals altijd duidelijk, snel en persoonlijk. Wij zijn zeer tevreden.”

“Positieve ervaringen uit het verleden hebben ons doen besluiten om terug te komen bij Kids Marketeers en hen knuffels en doeboeken voor ons te laten maken. Flexibel zijn, meedenken en afspraken nakomen; dat is Kids Marketeers. We hoeven eigenlijk alleen onze wensen aan te geven, zij leiden verder het hele proces. Door al deze positieve punten proberen we lokale bedrijven hier warm te krijgen om Kids Marketeers hun mascotte te laten ontwerpen!”

“Sportbedrijf Oosterhout is in 2021 een samenwerking aangegaan met Kids Marketeers voor de ontwikkeling van een character. Deze moest passen binnen de identiteit van Recreatieoord De Warande en meegaan in de totale klantreis van de zwemlessen. In september 2021 introduceerden we Wik de Wasbeer in de communicatiemiddelen en zwemlesmaterialen. In korte tijd had hij de harten van zowel de kinderen als hun ouders gestolen. En dan is niets leuker dan hem tot leven te brengen met een mascottepak! Kids Marketeers ontwikkelde voor ons de 3D-tekeningen en hield ons op de hoogte van de uitwerking en voortgang. Bij de eerste keer diplomazwemmen van het seizoen konden de kinderen kennismaken met ‘de echte’ Wik. Iedere keer weer blijft het prachtig om te zien hoe leuk de kinderen het vinden om met Wik te knuffelen, op de foto te gaan of hem een high five te geven. Van de complete Wik merchandiselijn die we intussen hebben opgebouwd, is het mascottepak de absolute uitblinker!”
